1. KLUCZOWE CELE PODCZAS PRACY Z KLIENTAMI
Przy okazji, to właśnie dlatego w terenie pracuje jednocześnie 6 mobilnych ekip remontowych. Harmonogram ich wyjazdów koordynowany jest przez dział logistyczny firmy.
Specyfika naszego podejścia polega na tym, że naszym celem nie jest samo zainstalowanie systemu, ale rozwiązanie tych zadań, dla których nasi klienci go kupują. Przecież klient nie potrzebuje tylko urządzeń GPS, czujników poziomu paliwa czy innych modułów. Klient potrzebuje uzyskać kontrolę nad swoją flotą samochodową, obniżyć koszty jej utrzymania, pozbyć się kradzieży lub zapobiec ich wystąpieniu. Oczywiście nie możemy podejmować decyzji zarządczych za naszych klientów, ale możemy stworzyć wszelkie niezbędne do tego warunki.
Przykładowo, już na pierwszym spotkaniu z klientem, nasze doświadczenie pozwala nam zasugerować, co dokładnie należy kontrolować i jakie czujniki zainstalować. Proszę uwierzyć, że podczas naszej pracy spotkaliśmy się z tyloma sztuczkami, które stosują kierowcy i pracownicy, że z góry możemy powiedzieć, co i jak należy monitorować.
Albo inny przykład, po instalacji na pewno spotkasz się z tym, że niektóre moduły „nagle zaczną szwankować" (nikt nie lubi być kontrolowany), ale my przewidzieliśmy i ten moment. Gdy tylko otrzymamy sygnał o awarii, wysyłamy do Ciebie nasz serwis szybkiego reagowania: oceniamy sytuację, naprawiamy ją i wydajemy opinię na temat „kto maczał w tym palce".