WITAMY!
Pozostaw swoje dane, a my skontaktujemy się z Tobą i przedstawimy wyliczenie wartości systemu Autotracker dla Twojej floty
O FIRMIE AUTOTRACKER
Nasz cel – dostarczać klientom narzędzia najwyższej jakości do kontroli transportu, personelu i ładunku.
Dzisiaj nasza firma jest nowoczesnym, dynamicznie rozwijającym się przedsiębiorstwem z wysoko wykwalifikowanym personelem techników i programistów, a także posiada rozwiniętą bazę produkcyjno-serwisową. Pozwala nam to realizować techniczne zadania o każdym stopniu trudności i gwarantować wysoką długoletnią jakość obsługi.
System Autotracker umożliwia monitorowanie online lokalizacji, stanu i docelowego wykorzystania całej floty samochodowej naszych klientów. Jednak kluczową różnicą naszego podejścia w stosunku do innych firm jest to, że bierzemy odpowiedzialność nie tylko za instalację czy podłączenie systemu, ale również za jego prawidłowe działanie. Innymi słowy, naszym celem jest zapewnienie, aby system realizował swoje podstawowe zadanie, jakim jest pełna kontrola nad flotą samochodową i jej wykorzystaniem zgodnie z planami firmy.
TRZY SKŁADNIKI SUKCESU
Na efektywność każdej firmy składają się trzy elementy:
1. Kluczowe cele podczas pracy z klientami
2. Zasady zarządzania przedsiębiorstwem
3. Wartości, którymi kierują się pracownicy przy podejmowaniu decyzji
1. KLUCZOWE CELE PODCZAS PRACY Z KLIENTAMI
Przy okazji, to właśnie dlatego w terenie pracuje jednocześnie 6 mobilnych ekip remontowych. Harmonogram ich wyjazdów koordynowany jest przez dział logistyczny firmy.
Specyfika naszego podejścia polega na tym, że naszym celem nie jest samo zainstalowanie systemu, ale rozwiązanie tych zadań, dla których nasi klienci go kupują. Przecież klient nie potrzebuje tylko urządzeń GPS, czujników poziomu paliwa czy innych modułów. Klient potrzebuje uzyskać kontrolę nad swoją flotą samochodową, obniżyć koszty jej utrzymania, pozbyć się kradzieży lub zapobiec ich wystąpieniu. Oczywiście nie możemy podejmować decyzji zarządczych za naszych klientów, ale możemy stworzyć wszelkie niezbędne do tego warunki.
Przykładowo, już na pierwszym spotkaniu z klientem, nasze doświadczenie pozwala nam zasugerować, co dokładnie należy kontrolować i jakie czujniki zainstalować. Proszę uwierzyć, że podczas naszej pracy spotkaliśmy się z tyloma sztuczkami, które stosują kierowcy i pracownicy, że z góry możemy powiedzieć, co i jak należy monitorować.
Albo inny przykład, po instalacji na pewno spotkasz się z tym, że niektóre moduły „nagle zaczną szwankować" (nikt nie lubi być kontrolowany), ale my przewidzieliśmy i ten moment. Gdy tylko otrzymamy sygnał o awarii, wysyłamy do Ciebie nasz serwis szybkiego reagowania: oceniamy sytuację, naprawiamy ją i wydajemy opinię na temat „kto maczał w tym palce".
2. TRZY ZASADY ZARZĄDZANIA PRZEDSIĘBIORSTWEM
Naszym zadaniem jest stworzenie niezbędnych warunków do długotrwałej współpracy. Osiągamy to dzięki trzem kluczowym zasadom:
Przejrzystość
Jest to kluczowa zasada, która decyduje o tym, że klient zawsze rozumie za co płaci, co w efekcie otrzyma i w jaki sposób to zapewnimy. To właśnie jasność „kto, za co i w jaki sposób" pozwala naszym klientom spać spokojnie. Wszelkie umowy muszą być przejrzyste, w przeciwnym razie jak można zaufać firmie, która „tak jakby czegoś nie domówiła"?
Zawsze o krok do przodu
Zainstalowanie systemu nie rozwiąże problemu, jeśli są ludzie, którym przeszkadza, mówiąc wprost, kraść lub pracować nierzetelnie. Naszym celem jest więc przewidywanie możliwych „sztuczek", do których ludzie mogą się udać. Polega to na zastanowieniu się, jakie czujniki są potrzebne, konsultacjach i zaleceniach, na co zwracać uwagę.
Obiecane – zrobione
Nasi klienci oczekują, że ich system będzie działał przez cały czas, a nasze doradztwo będzie tak skuteczne, jak to tylko możliwe. Nastawienie się na wyniki decyduje o tym, że zawsze rozwiążemy problem, a nie znikniemy jak to robią „firmy jednodniowe.
3. WARTOŚCI NASZYCH PRACOWNIKÓW
Wartości są tym, co kieruje decyzjami danej osoby. Na przykład, klient dzwoni i prosi o nieplanowaną pomoc po godzinach pracy. Jest to przypadek, który nie jest wyszczególniony w wytycznych firmy. Dlatego pracownicy będą kierować się swoimi wartościami, a dokładniej wartościami zespołu.
Uczciwość
Na zaufanie jest trudno zapracować, ale łatwo je stracić. Oszukaj klienta raz, a nie będzie mógł już ufać twoim słowom. Dlatego szczerość z klientami i ze sobą nawzajem jest podstawą wszystkiego: „Mów prawdę w każdej sytuacji!".
Skuteczność
O tym przekonasz się natychmiast po pierwszym telefonie do naszej firmy. Wierzymy, że naszym zadaniem jest nie tylko odpowiadanie na pytania, czy wdrażanie systemu, ale także pomoc w osiąganiu wyników. Dlatego na przykład nie ograniczamy się do konsultacji, lecz określamy Twoje cele, a następnie proponujemy rozwiązanie.
Inwestycje w rozwój i technologię
Nie można pozostać profesjonalistą, jeśli nie inwestuje się pieniędzy i czasu w rozwój. Niemożliwe jest zapewnienie sprawności systemu, jeśli sprzęt służb szybkiego reagowania nie jest odnawiany. Nie można stać w miejscu i gwarantować osiągnięcia wyników. Dlatego jest to jedna z kluczowych zasad naszej firmy.
NASI KLIENCI
Wszystko to, o czym pisaliśmy powyżej, pozwoliło nam od 2003 roku utrzymać zaufanie naszych stałych klientów i znaleźć zwolenników wśród nowych. Jesteśmy dumni, że przez wiele lat nasi klienci, którym zainstalowaliśmy sprzęt, nadal z nami współpracują. Warto zaznaczyć, że większość właścicieli flot samochodowych zwraca się do nas po raz pierwszy dzięki informacjom przekazywanym z „ust do ust" z całego kraju.
Z KTÓRYMI KLIENTAMI NIE WSPÓŁPRACUJEMY
Niestety nie jesteśmy w stanie pomóc każdemu. Chodzi o sprawach następujących. Jak już wcześniej wspomnieliśmy, naszym celem jest Twój rezultat, a to oznacza, że coś zależy też od klienta. Oczywiście, można po prostu sprzedać system i zarobić pieniądze, ale strategicznie jesteśmy o wiele bardziej zainteresowani w swoich zaleceniach niż w zarabianiu pieniędzy.
Oto klienci, z którymi nie będziemy współpracować:

1. Jeśli wierzysz w „cuda" i uważasz, że instalacja systemu automatycznie rozwiąże wszystkie Twoje problemy, to nie jesteś naszym klientem. Oczywiście możesz wierzyć, że masz najbardziej uczciwy personel na świecie, ale jak dotąd cuda się nie zdarzały – system zostanie złamany przez twoich własnych pracowników! Pomożemy Ci w zidentyfikowaniu takich pracowników, ale co z nimi dalej zrobić – tylko Ty zdecydujesz.

2. Jeśli sam należysz do tych, którzy korzystają z tego, że system nie działa...
P.S. Przy okazji, jeśli chcesz zainstalować urządzenie GPS do celów prywatnych, na przykład, aby śledzić swoją żonę, to również nie jesteś naszym klientem.
PLANY NA PRZYSZŁOŚĆ
Praca w dziedzinie wysokich technologii wymaga ciągłego rozwoju firmy. Po pierwsze musimy ulepszyć sam system. A po drugie, musimy rozszerzyć zakres jego zastosowania.

Obecnie, na przykład, opracowaliśmy już i uruchomiliśmy narzędzia do stworzenia systemu absolutnej kontroli paliwa w zakładzie. Systemy te obejmują kontrolę nie tylko pojazdów, ale również stacji paliw, co zapewni zamkniętą kontrolę nad paliwem w przedsiębiorstwie.
KONTAKTY
2020 Autotracker Sp. z o.o. | Wszystkie prawa zastrzeżone
Wykorzystanie materiałów wideo i zdjęć jest zabronione
MENU
MONITORUJ SWOJĄ FLOTĘ SAMOCHODOWĄ
NA TELEFONIE KOMÓRKOWYM LUB KOMPUTERZE
AUTOTRACKER SP. Z O.O.
ul. T.Chałubińskiego 9 lok. 2
02-004 Warszawa
NIP: 7010898704
REGON: 382157263