Serwis



Najważniejszym kryterium oceny pracy systemu monitoringu Autotracker jest niezawodność i wysoka jakość obsługi.

 

W tej dziedzinie nasze przedsiębiorstwo ma następujace przewagi i tak:

  • gwarancja na sprzęt wynosi aż 18 miesięcy;
  • brygady serwisowe, stacjonujące w Warszawie i Lublinie, zajmują się odzyskaniem wydajności sprzętu pokładowego na miejscu, i ujawniają wypadki postronnej ingerencji ze strony kierowców (do 50% wypadków naprawczych). Termin wyjazdu na miejsce po Polsce 1-2 doby;
  • służba wsparcia technicznego konsultuje użytkowników systemu Tracker, i przyjmuje zamówienia na obsługę techniczną, a także udoskonalenie sprawozdawczości systemu;
  • baza produkcyjna i magazyn części zamiennych pozwala remontować sprzęt w krótkim terminie i minimalnymi kosztami;
  • wprowadzenie zmian do oprogramowania i modułu sprawozdawczości pod wymogi Zleceniodawcy, które często się zmieniają, odbywają się w ramach informacyjnej obsługi i nie wymagają dodatkowych kosztów.